مغزش توان پردازش اون تصاویر رو نداره.
مغزش قدرت پردازش تصاویر تند و دیجیتالی و نداره .....واسه همین میگن میتونه باعث کند ذهنی بشه
روی سیستم عصبیشون تاثیر میذاره یاعث میشه دیرتر صحبت کنن و در بزرگسالی پرخاشگر و عصبی بشن واسه چشماشونم خوب نیس
جلوی رشد مغزشو میگیره و بخوام مثال بزنم انگار مواد مخدر به بچه میدی تلوزیون و گوشی اینجوریه برا بچه
مغزش قدرت پردازش نداره و همین بتعث کند ذهنی میشه و اگه دیده باشی هم بچه های زیر دو سال یه حوری زل میزنن به این چیزا
خرافات هست
عدم توجه و تمرکز
چرتو پرته ب نظر من
من خودم از نوزادی کارتون میذاشتن برام ولی ۶ ۷ ماهگی زبون باز کردم ۱ سالگی مثه بلبل حرف میزدم نه عصبیم و نه عدم تمرکز دارم روانشناسی دهنمونو سرویس کرده همه چیو منع کردن نمیشه ک اینطوری اصلا ن بچه سرگرمی داشته باشه نه مادر ب کاراش برسه
چرت پرته من گذاشتم الان پسرم باهوشع سه سالشه
والا من از دوماهگی گذاشتم 😀
راجب چنین مسائلی فقط و فقط باید از روانشناس کودک سوال کنید و اصلااا به نظرات اشتباه دیگران توجه نکنید❌
من با فاصله خیلی خیلی دور براش میزارم
مخصوصا برای من که بچه اول هست
اگه تی وی روشن نکنم خونه ساکت بعدا تو محیط شلوغ باز خودش اذیت میشه
چرت و پرت هستش
از نظر روان و گفتار به مشکل میخوره
علائم اتیسم نشون میده دیر به حرف میاد و...
دخترمن نگاه میکنه درحد پنج دقیقه اینا تازه خوششم میاد حرفم میزنه صدادرمیاره ازخودش
میگن برا رشد مغزشون خوب نیست
وای دختر من از الان تلویزیون نگا میکنه😐😂
باعث بیش فعالی میشه
بخاطر تصاویر رنگی زیاد و حرکت سریع تصویر، ولی من کارتون سیاه و سفید یا با رنگ های کم با حرکت کند دانلود میکردم برای پسرم میزاشتم واقعا مفید بود،
سرچ کن کارتون یا فیلم برای زیر ۱ سال واستون میاره
کوچولوی من هم خیلی دوست داره همش میچرخه طرف تلویزیون بیشتر کارتون های ک شعر میگن
الچرت و پرت خوب روشن باشه اونم به صدا واکنش نشون میده میبینه واسه من فاصلش زیاده
من پسرم خیلی تلوزیون میدید اما چیزیش نشد تا وقتی که گوشی گرفت دستش از اون موقع حرف زدنش عقب افتاد و پرخاشگر شد
یه جور هیجان مجازی رو تجربه میکنه
مغزش ،هیجان رو اونجوری میشناسه
درصورتی که باید هیجان همراه با تحرک و ...باشه
میگن باعث پرخاشگری و نمیدونم چیزا دیگه میشه
ولی داداش من از همون بدو تولد تلوزیون دیده تا الان ک سه سالشه
ماشاءالله از کارتونا هم کلی چیز یاد گرفته😂
برعکس پسر داییم و اصلا نزاشتن جلو تلوزیون بیش فعاله ولی🙁
میگن باعث بیش فعالی و خشونت و ضعیف شدن چشم میشه🫠ولی مادرم میگه مارو از دوماهگی جلو تلوزیون میزاشت که بتونه به کاراش برسه😂 خداروشکر هیچکدوم از اون مشکلاتو نگرفتیم ولی خب شانسیه دسگ
من که میزارم آخه دخترم سه سالم همیشه تلویزیون میبینه نمیشه چشاشو ببندم
اخه نمیشه که بچه دوساله رو جلوشو بگیری تلویزیون نبینه
واسه چشاش
فرق واقعیت و تلویزیون رو نمیدونه
فکر کنم به خاطر چشماش هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.