چرا میگن نوزاد نباید آینه یا تلویزیون ببینه ؟؟

۷ پاسخ

تمرکزشو بهم مریزه برای همیشه

اینه اتفاقا برای رشد مغزش خوبه‌.‌‌...تلوزیون بخاطر حرکت سریع تصاویر ، مغز بچه هنوز توانایی درکش رو نداره و اسیب زا هست

تلویزیون هم برا چشم هم مغزشون خوب نیس ولی آینه رو نشنیده بودم فعععکککک نکنم ضرر داشته باشه

آینه رو بخاطر جن و همزاد ایناا میگن نبینه

تلویزیون چون حرکات تند و نور زیاد و اینا داره ، واسه بچه ای که تازه داره توانایی دیدن و شنیدن پیدا میکنه ، زیادیه و اذیتشون میکنه
آینه هم چون بچه درکی از اینکه آینه چیه نداره و شاید فکر کنه از خودش و یا شمایی که باهاش تو آینه دیده میشین دو تا هست و بترسه

من تو تشک بازیش اینه هست اونو همش نگا میکنه بازی میکنه

آیینه فک کنم برا جن اینا ی اعتقاد قدیمیه ولی من دوس دارم بچه خدشو ببینه کیف کنه🥲😂

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی