۷ پاسخ

نه من نمیزارم دکتر گفته نزار

اره معلومه ک میذارم

خودت بدون بالشت خوابت میبره؟
ماها هممون با بالشت بزرگ‌شدیم چمون شده؟

اینا ادا و اطوار و قرتی بازیای دکترای الانه والا ک خوبم هست خصوصا برا بچه ای ک رفلاکس داره

مستقیم زیر سرش نزار بزار زیر تشکش که یکم بیاد سرش بالا

من میزارم به خاطر رفلاکسش چرا می گن نزاریم؟!من نزاشتنی رفلاکس دخترم شدید تر میشه میریزه بیرون پرشی

ما نمیذاریم

من نذاشتم الانم یه پتو نازک تا کردم در حد ۴ سانت

اره میزاشم

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد