تا چندماهگی بالشت نباید گذاشت زیر سربچها

۴ پاسخ

منم از اول دکتر گفت بزار
البته بالش رو میزارم زیر دشکش ویه حالت شیب دار درست میکنم چون رفلاکس داره

من ک میزارم اما ن مخصوص سرش روشه با تنه رو بالنشتس

منکه ازهمون اول بالشت فرمدهی گذاشتم چون بچم رفلاکسیه نزارم بالا میاره
و اینک خوندم بیشتر اینکه میگن زیر سر بچه بالشت نزارین بخاطر خفگیه میگن ممکنه بچه بچرخه سرش تو بالشت فرو بره و خفه بشه میتونی خودت هم تو گوگل سرچ کنی
من ی بالشت کم حجم فرمدهی گذاشتم سرش تو‌گودی میره خطر خفگی نداره

فعلا از بالشت فرم دهی استفاده کنید وقتی گردنش سفت شد

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷نخود و کشمش‌💙 مامان 🩷نخود و کشمش‌💙 ۱۶ ماهگی
مامان آقا پسر مامان آقا پسر ۱۳ ماهگی