پس بالشت فرم دهی کی بزاریم؟؟؟؟
تا ۴ماهکی که دیگه گردن بگیره
من میزارم ولی خیلی سطحش کمه بالشتش
تا ۱ سال بچه نیازی به بالشت نداره و براش مضر هم هست چون به مهره های گردن و کمرش فشار میاره و اذیت میکنه ممکنه آسیب برسه بهش
تا۴ ماهگی
تا ۶ ماهگی نباید بزارید ولی دشک شیب دار با شیب کم که رفلکس رو از بین ببره
من که زیر تشکش میزارم چون رفلاکس داره مجبورم
من تا دوماهگی شنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.