تا کی نباید بالشت زیر سر نوزاد گذاشت ؟؟

۸ پاسخ

پس بالشت فرم دهی کی بزاریم؟؟؟؟

تا ۴ماهکی که دیگه گردن بگیره

من میزارم ولی خیلی سطحش کمه بالشتش

تا ۱ سال بچه نیازی به بالشت نداره و براش مضر هم هست چون به مهره های گردن و کمرش فشار میاره و اذیت میکنه ممکنه آسیب برسه بهش

تا۴ ماهگی

تا ۶ ماهگی نباید بزارید ولی دشک شیب دار با شیب کم که رفلکس رو از بین ببره

من که زیر تشکش میزارم چون رفلاکس داره مجبورم

من تا دوماهگی شنیدم

سوال های مرتبط

مامان آرتین 🧸🤎 مامان آرتین 🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی