مامانا از کی میشه زیر سر نوزاد بالشت بزاریم

۶ پاسخ

ما از همون اول میذاریم که اگر شیر بالا اورد نپره تو گلوش خفه شه

من از وقتی به دنیا امده بالشت فرم دهی میزارم

یکسالگی ب بعد

بالشت نمیزاری یاید حداقل یه شیبی یدی گناه داره رفلاکس میکنه

یک سالگی، تا قبلش دکترها میگن ممنوعه

من از موقع ب دنیا اومدنش بالش فرم دهی میزارم

سوال های مرتبط

مامان‌نویان❤️قصدبارداری‌ندارم مامان‌نویان❤️قصدبارداری‌ندارم قصد بارداری
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام و دوقلوها مامان آرسام و دوقلوها ۱۲ ماهگی