۵ پاسخ

من از اولش میزارم

من از همون روز اول گذاشتم

من از همون بدو تولد بالش شیردهی گذاشتم سرشم خداروشکر خوش فرمه

من الان بالش فرم دهی میزارم ولی بعد یکی دو ماه ک سرش فرم گرفت دیگ نمیزارم الانم ک بچه اولم سه سالشه نزاشتم براش

از ۲سالگی
از ۳ماهگی میتونی در حد۳ سانت بزاری
ولی من خودم پسرم۲سالش شده نمیزارم

سوال های مرتبط

مامان‌نویان❤️قصدبارداری‌ندارم مامان‌نویان❤️قصدبارداری‌ندارم قصد بارداری
مامان آرسام و دوقلوها مامان آرسام و دوقلوها ۱۲ ماهگی
مامان 🩷نخود و کشمش‌💙 مامان 🩷نخود و کشمش‌💙 ۱۶ ماهگی