۳ پاسخ

من هیچی نمی‌ذارم

میای گروهم داخل روبیکا کروه
@delana1237

من چند روز اول گذاشتم ولی میگن نذارین.میگن اصلا نیاز نیست زیر سر بچه چیزی بذارین.فقط یه بار سرشو سمت راست گذاشتی دفعه بعد سمت چپ بذار.من از دکترش هم پرسیدم گفت اصلا بالش نذار بچه باید روی سطح صاف و سفت بخوابه

سوال های مرتبط

مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان‌نویان❤️قصدبارداری‌ندارم مامان‌نویان❤️قصدبارداری‌ندارم قصد بارداری