تا کی نباید زیز سر بچه بالشت بزاریم

۹ پاسخ

کاملا هم نباید زیر سرش صاف باشه حتی رفلاکسی هم نباشه ممکنه استفراغ کنه خفه بشه بچه خدای نکرده، یه بالش نازک بهتره گذاشته بشه

من می‌زارم رو بالش

بچه رو کلا باید شیبدار بذاری عزیزم

تا یکسالگی ولی دختر من الان عادت کرده زیر سرش بالشت میزارم سرشو برمیداره میزاره روی تشک

من تا دوسال نزاشتم برای دختر اولم

اگر رفلاکسی نیست تا دو سالگی

من بالشت فرم دهی میذارم

من ک بضی وقتا آروغ نمیزنه برا رفلاکس نکردنش میزارم

تا دوسالگی

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان‌نویان❤️قصدبارداری‌ندارم مامان‌نویان❤️قصدبارداری‌ندارم قصد بارداری
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی