بزار ولی یه بالشت کم حجم
من از اول گذاشتم
بالشت فرم دهی میزارم که سرش بد فرم نشه
و اینکه اگه نزاریم ممکنه خدای نکرده شیر بالا بیاره خفه شه
من ميزارم نزارم ك چون بدنش با سرش هم سطحن احتمال داره دور از جون هنگام اوردن بالا خفه شه
منم از اول گذاشتم چون رفلاکس داشت
بزار اما بالشت کم حجم
من میزارم والا اتفاقا دکتر گف بزار چون کولیک داره استفراغ کرد خفش نکنه
کی گفته؟😶🌫️
من که میزارم چه مشکلیه؟
من میزارم ولی خیلی نازک کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.