چرا میگن زیر دوسال بالشت نباید گذاشت

۹ پاسخ

بزار ولی یه بالشت کم حجم

من از اول گذاشتم
بالشت فرم دهی میزارم که سرش بد فرم نشه
و اینکه اگه نزاریم ممکنه خدای نکرده شیر بالا بیاره خفه شه

من ميزارم نزارم ك چون بدنش با سرش هم سطحن احتمال داره دور از جون هنگام اوردن بالا خفه شه

منم از اول گذاشتم چون رفلاکس داشت

بزار اما بالشت کم حجم

من میزارم والا اتفاقا دکتر گف بزار چون کولیک داره استفراغ کرد خفش نکنه

کی گفته؟😶‍🌫️

من که میزارم چه مشکلیه؟

من میزارم ولی خیلی نازک کردم

سوال های مرتبط

مامان 🩷نخود و کشمش‌💙 مامان 🩷نخود و کشمش‌💙 ۱۶ ماهگی
مامان آقا پسر مامان آقا پسر ۱۳ ماهگی