۵ پاسخ

ن اصلا نزار

دختر من الآنم معمولا نمیگذاره

نه میگن نزار

من چون پسرم رفلاکس داشت از همون اول گزاشتم البته گردنشو نه یه جورایی از وسط کمر میزاشتمش که سرش بالا تر قرار بگیره

نه بابا نیازی نیست
من هنوزم بالشت نمیذارم

سوال های مرتبط

مامان آقا پسر مامان آقا پسر ۱۳ ماهگی
مامان 🩷نخود و کشمش‌💙 مامان 🩷نخود و کشمش‌💙 ۱۶ ماهگی
مامان شــاهــان مامان شــاهــان ۱۲ ماهگی