خانما شما زیر سر بچه ۲ ماهه بالشت میزارین

۸ پاسخ

بچه تا ۵ ماهگی نباید بزاری

نه ولی یه کم زیر سرشوبلند میکنم به خاطر رفلاکس

سرش تو حالت شیب باشه بهتره البته سر نه من از زیربغل میزارمش رو بالشت که فشار ب گردنش نیاد

من بالش میزارم سرش و گردنش شیب‌دار بشه رفلاکس نده

شیب دار باشه کافیه

من بالشت میذارم بالشت نرم

نه دکترش گفت فقط زیر سرش رو شیب دار بزارید بالشت نباید گذاشت

معلومه که نه ، بچه حداقل تا ۱ سالگی نیازی به بالشت نداره

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین ۱۶ ماهگی
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی