زیر سر بچه دوماهه سه ماهه بالشت میزارین؟

۸ پاسخ

اره میزارم

من از دکتر پرسیدم گفت فعلا هنوز نیاز نیست بزارید، من فقط پتوی داخل گهوارشو یکم شیب دار گذاشتم

بله من میزارم

بالشت اره. موقع هایی ک. بیداره میخایم باهاش صحبت کنیم. بعد موقع خاب تو گهواره. میزارم نه

ارع.

اگ میخای بزاری باید حواست باشه یه موقع خودشو تکون میده ورجه وورجه میکنه غلت نزنه

من میذارم چون کولیک داره بالا میاره یه خرده شیب میذارم که برنگرده تو گلوش

اره من بخاطررفلاکس داره میذارم بالشت بلندنیست ولی میذارم

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین ۱۶ ماهگی