اره میزارم
من از دکتر پرسیدم گفت فعلا هنوز نیاز نیست بزارید، من فقط پتوی داخل گهوارشو یکم شیب دار گذاشتم
بله من میزارم
بالشت اره. موقع هایی ک. بیداره میخایم باهاش صحبت کنیم. بعد موقع خاب تو گهواره. میزارم نه
ارع.
اگ میخای بزاری باید حواست باشه یه موقع خودشو تکون میده ورجه وورجه میکنه غلت نزنه
من میذارم چون کولیک داره بالا میاره یه خرده شیب میذارم که برنگرده تو گلوش
اره من بخاطررفلاکس داره میذارم بالشت بلندنیست ولی میذارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.