خانوما کسی ۲۰ هفته انزیم کبدش بالا بوده؟

۱ پاسخ

باید مراقب باشی احتمال بستری شدن هست

سوال های مرتبط

مامان هامین🤰🤱 مامان هامین🤰🤱 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد