۶ پاسخ

نه...

اصلا این ریسک نکنید ۳ ماهه اول پرخطره

نه عزیزم منعی اگر دکتر بهت سیاف داده که بنی مشکل داره بارداریت
یه جور دیگه همسرت ر. راضی کن

عجبا!

سه ماه اول نداشته باشی بهتره

سه ماه اول رابطه نداشته باشی بهتره

سوال های مرتبط

مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته شانزدهم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری