من لکه بینی داشتم متاسفانه….
ازب شما اصلا رابطه نداشته باش زود خیلی
ننن اصلاا زوده
نظر مارو ميخواي نه،ممكنه يهو لكه ايي چيزي ببيني تو اوليل بارداريته لاقل تا ١٢هفته رابطه نداشته باش ولي اگه اصرار داري با دكترت صحبت كن
اگ دکتر منع رابطتت نکرده عیبی نداره ولی تو سه ماهه اول خیلی احتیاط کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.