خانما میشه بگید رابطه میتونم داشته باشم یا نه؟

۴ پاسخ

من لکه بینی داشتم متاسفانه….
از‌ب شما اصلا رابطه نداشته باش زود خیلی

ننن اصلاا زوده

نظر مارو ميخواي نه،ممكنه يهو لكه ايي چيزي ببيني تو اوليل بارداريته لاقل تا ١٢هفته رابطه نداشته باش ولي اگه اصرار داري با دكترت صحبت كن

اگ دکتر منع رابطتت نکرده عیبی نداره ولی تو سه ماهه اول خیلی احتیاط کن

سوال های مرتبط

مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان تودلی🫀 مامان تودلی🫀 هفته هشتم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری