نه عزیزم به نظر من تا روزی که برای سونو تشکیل قلب میری نداشته باش همون روز از دکترت بپرس ببین شرایطشو داری یا نه
نداشته باشی بهتره
اگع دکترت منع نکرده اره اما اروم منی داخل ریخته نشع
نههه عزیزم من هفته شش س. ک. س داشتم فرداش خونریزی کردم خیلی خطرناکه مراقب باش
از دکترت بپرسی بهتره اینجا هرکی یه نظر میده
الان خیلی از بارداری ها به زور به سرانجام میرسه خیلی مراقبت کن عزیزم
نه خیلی ریسکش بالاست
تا سه ماه اول اگ نداشته باشی بهتره
اگ دکترت منع نکرده که اوکیه راحت باش اما اروم و سطحی سعی کن فشار بهت نیاد🥲
سطحی اره 😂 ارووم
سه ماهه اول خطرناکه
دخول نکنین منی ریخته نشه باعث شل شدن دهانه رحم میشه
یه مدل دیگه .....
اره عزیزم من داشتم مشکلی نداشت برام اروم پوزیشن پهلو ب پهلو انجام بده
بلههه عزيزم فقط توروخدا اروممم😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.