۳ پاسخ

ناراحتی؟خخخخخ
چه چیزا میگینا ،میخوای دست و پاشو ببند تکون نخورع،بگو ماشالا

برای من هنو غلت نمیزنه بد رو شکمه دنده عقب میره

نه بابا

سوال های مرتبط