ببرش دکترتاببینه سرخودچیزی ندین خواهش میکنم دیروزاینجابچه 8روزه فوت چون هرکی هرچی گفته خوبه داده
تند تند بهش شیر بده بعد خیلی لباس گرم نپوش براش دمای بدنشو متوسط نگه دار
سعی کن مرتب بهش شیر بدی تا ادرارش بیشتر بشه و مرتب بذارش تو دستگاه
اصلاااا مادر خودش خنکی نخوره ابن باور غلطه نمیدونم شیر خشک یا عرق کاسنی بچه بعد زردی رفلاکس میگیره اگه مادر و بچه گروه خونی یکی دارن که همون شیر زیاد مادر کافیه اگه بالا خیلی دکتر خودش دارو یا دستگاه تجویز میکنه اگه گروه خونی مخالف هستن مادر شیر نده شیر خشک بده سریع میاد پایین
مادر خنکی بخوره خاکشیر بپاش رو هندونه بخور
کاسنی بخور
شربت خاکشیر
شیر خشک بده در کنار شیر خودت که تند تند مدفوع کنه
طبق تجربه میگم شیر مادر باید قطع بشه و برای مدت چند روز شیر خشک بده ، قطره بیلی ناستر طبق دستور دکتر داروخانه بهش بدید ،و اگر عددش بالاست دستگاه بگیرید بزاریدش تو دستگاه
شیر مادر همش بده زودتر دفع میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.