۱ پاسخ

بادوم رو پوست بگیر .اسیاب کن.ارد برنج بادوم رو با اب بزار بپزه

سوال های مرتبط

مامان حسام وحنا🩷🩷 مامان حسام وحنا🩷🩷 ۱۵ ماهگی
مامان فرشته کوچولو🥹 مامان فرشته کوچولو🥹 ۱ سالگی