یه‌پماد میگید برم بگیرم برا پسرم

تصویر
۲ پاسخ

فعلا فقط مرطوب کننده کودکان میشع استفاده.یا کرم ۳ درصد ایروکس.یا ثمین

اینا طبیعیه بعد یه مدت میره

سوال های مرتبط

مامان جوجی ها💖💙 مامان جوجی ها💖💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 𝔸𝕞𝕚𝕣🤰🤍 مامان 𝔸𝕞𝕚𝕣🤰🤍 ۱۱ ماهگی