پستونک چ مارک و مدلی خوبه برا پسرم بگیرم؟!

۱۰ پاسخ

اونت

اونت خریدم

سلام مامان امیر خوبی عزیزم
میگم شما که بیمارستان میلاد زایمان کردی بی دردی هم اگ بخوایم انجام میدن برامون ؟

عزیزم شما ورم کلیه پسرتون رفع شد؟

من بیبی لند گرفتم

تا ابد اونت عالی ترینه

من دکتر براونز بادومی گرفتم
اونت هم خوبه

پستونکی هم میخای بشه از روز اول تو بیمارستان بده اگه ندی دیگه نمیگیره

فریگ چون خیلی شبیه سینه ی مادر

بهتره در کل از شش هفته به بعد بدین

سوال های مرتبط

مامان مائده مامان مائده ۱۴ ماهگی
مامان ماه تابان مامان ماه تابان ۲ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان آیلین و هلنا مامان آیلین و هلنا ۴ ماهگی
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی