پستونک چ طرح و مدلی خوبه شما چی استفاده میکنین

۷ پاسخ

من هر مدلی بود ت‌ی بازار از اونت و بیبی لند و هرچی بود خریدم ولی دخترم نگرفت

اونت میدم

بیبی لند طرح اونت وقتی گرفت بد یکماه رفتم اونت گرفتم

من اونت گرفتم دخترم بدش میاد ازش و شیر هم ازش در نمیاد هرچی میک میزنه
ولی بیبی لند میگیره اما زیادی شیر ازش میاد بیرون همش میترسم بپره گلوش

اونت داره دخترم ولی از دو ماه به بعد دیگه نگرفت

اورتودنسی میخوره پسر من از اون سر گردا هم دادم نخورد مارک اونت

بی بی لند. استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان 𝔸𝕞𝕚𝕣🤰🤍 مامان 𝔸𝕞𝕚𝕣🤰🤍 ۱۱ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان آیلین و هلنا مامان آیلین و هلنا ۴ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی