۲ پاسخ

وقتی بچه ازش نخوره اتومات خشک میشه دیگه
اگه هم زیاد داری الان مثلا روزی یه بار کامل بدوش که سینه‌ت سفت نشه
خودش کم میشه

خودش خشک میشه دیکع چیکارش داری
نهایتا آنتی بیوتیک بخوری

سوال های مرتبط

مامان سامیــــار⚽️🩵 مامان سامیــــار⚽️🩵 ۱ ماهگی
مامان شاهان جونم💙 مامان شاهان جونم💙 ۱۵ ماهگی