۱۲ پاسخ

آره صدا اومد چند بار من فکر کردم‌. صدای رگبار آسمونه میخواد بارون بباره🤦🏻‍♀️

ما سیدی هستیم موج انفجار شیشه های خونه رو لرزوند

من سمت طلابم ن صدا شنیدم ن چیزی الان از تو گهواره دیدم با اینکه خونمونم طبقه چهارمه

پایگاه شکاری و طرق
میگن پدافند میدون جهاد فعال شده
من صداشو نشنیدم عجیبه

صدا اومد اینجاهم

منم شنیدم اما نمیدونم کجارو زده

پادگان هوانیروز اینجا مامانا گفتن

وای کی،من هیچی نشنیدم

فرودگاه سیدی

نوشته بود فرودگاه

منم شنیدم ولی نمی‌دونم😭

مشهد تا بحال نزده بودن

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۶ ماهگی