۹ پاسخ

عزیزم چرا میگی کجارو زدن هیچی نگو

ماک نزدیک رادار و نیروگاه برق مشهدیم. شهرک رضوی

یاابوالفضل

.
در پی این رویداد، سامانه های پدافند هوایی شهر مشهد فعال شدند.

🔸 اصابت پرتابه به یک کانکس، یک سوله و یک ساختمان در محدوده اطراف فرودگاه مشهد بود و تلفات جانی نداشته است.

🔸 همینک آرامش کامل در منطقه برقرار است.

🔸 اطلاعات بیشتر پس از بررسی کارشناسی اعلام خواهد شد.

🔴 اخبار حمله ایران به اسرائیل👇
https://eitaa.com/joinchat/3968926272Cc10c7eccb1

فک کنم دیگه تاثیری نداره بگیم کجا رو زدن اونا خودشون میدونن دارن چیکار میکنن خدا لعنتشون کنه ایرانو داغون کردن😔 😔

دلمون خوش بود مشهدو نمیزنن

واویلا ج ن گنده بوده واقعا؟

کی زدن ؟!

خود بلوار؟ یا فرودگاه ما صدا شنیدیم از خیلی دور تر

سوال های مرتبط

مامان پسری دختری مامان پسری دختری ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی
مامان کارن🐻🤎☆○ مامان کارن🐻🤎☆○ ۸ ماهگی
مامان دو فرشته مامان دو فرشته ۸ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی