یه دمپایی هم برای خودت ببر دمپاییهای بیمارستان خوب نیست اذیت میشی
اگر بچه اولته تو شیر دادن دقت کن که سینه هات ضخم نشه.
تو اینترنت سرچ کن خوب یاد بگیری . باید سعی کنی حاله قهوه ای سینه نزدیک به کامل تو دهن بچه باشه اگر دیدی دهانش کوچیکه سعی کن بیشتر قسمت پایین سینت تو دهن بچه باشه... کرم شقاق سینه هم بگیر اتفاقه دیگه ضخم سینه واقعا اذیت میکنه و باید تحمل کنی
ان ان پماد سوختگی معروفه به روغن ماهی خیلی خوبه یه بار میزنی سریع رفع میشه
کالاندولا برای سوختگی
پیشگیری از سوختگی هم میزنن من یکی گرفتم هیچ یادم نیس چه مارکیه
سونوی انتی و انومالی هم لازمه
برای خودتت شرت هم بردار
من کاور توالت هم گرفتم
همچیز عالی منم همینارو برداشتم
کمپوت گلابی هم خوبه
من سودوکرم خریدم خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.