و ماه نهم 🥺خدایا شکرت🤲🏻🫀

تصویر
۴ پاسخ

اره واقعا خداروشکر
یکم خیالمون راحت شدش

شما طبیعی یا سزارین ؟
من طبق انتی ۱۹اردبیهشت تاریخ زایمانمه .

🥹ان شاءالله بسلامتی عزیزم برا مام دعا کن برسیم تا تهش🙏🏻

بر منم دعا کن به هفته تو برسم تروخدا 🥹🥹🥹

سوال های مرتبط

مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان اهوراو نی نی مامان اهوراو نی نی ۲ ماهگی