علائم نداره دکتر میگه چن هفته بیای برای زایمان پامیشی میری
علائم نداره. مگه آب جنین کم. باشه. یا مدفوع کنه. یا ضربان قلبش بیاد پایین
سزارین علائم نداره
واا😶😶😶😶
سزارین ک علایم نداره، بچه به پا باشه یا بارداری پرخطر باشه، دیابت و اینا سزارین میکنن
مگه سزارین علائم داره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.