مامانا علائم زایمان سزارین چیه

۶ پاسخ

علائم نداره دکتر میگه چن هفته بیای برای زایمان پامیشی میری

علائم نداره. مگه آب جنین کم. باشه. یا مدفوع کنه. یا ضربان قلبش بیاد پایین

سزارین علائم نداره

واا😶😶😶😶

سزارین ک علایم نداره، بچه به پا باشه یا بارداری پرخطر باشه، دیابت و اینا سزارین میکنن

مگه سزارین علائم داره؟

سوال های مرتبط

مامان اقا رایان🥰💜 مامان اقا رایان🥰💜 ۸ ماهگی
مامان آیدین🩵👼 مامان آیدین🩵👼 ۵ ماهگی
مامان شاهانم🫀 مامان شاهانم🫀 ۹ ماهگی
مامان آپرانیک مامان آپرانیک هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۵ ماهگی
مامان فرهام مامان فرهام ۸ ماهگی
مامان عماد کوچولو🫀 مامان عماد کوچولو🫀 ۱۲ ماهگی
مامان اباالفضل مامان اباالفضل ۶ ماهگی
مامان بچه.. مامان بچه.. روزهای ابتدایی تولد