سلام خانما
اینا چیه تو دهن پسرم ؟؟؟ برفکه؟

تصویر
۸ پاسخ

افت زده قطر نیستاتن بهش بده هشت قطره صبح ظهر و شب

اگه برفک باشه درد داره اذیت کننده س بعد دیگ نمیتونه شیربخوره غذا بخوره

ببر دکتر ببینه . دخترمن کوچیکتربود داشت کنارلثه دکتر گفت شیر هست من سرخود نیستاتین داده بودم . دکترببر ببینه

نیستانین‌ بده

دخترم منم همینطور بود قطره نستاتین دکتر داد

جلوشو نگيري تا گلوش پيشروي ميكنه و باعث غذا نخوردنش ميشه

برفكه

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو💙 مامان نی نی کوچولو💙 ۱ سالگی
مامان امیرحسن😍 مامان امیرحسن😍 ۱۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۷ ماهگی
مامان اقا علی مامان اقا علی ۱۲ ماهگی