دوستان اگر به پا ورم‌کنه نه خیلی زیاده خطر ناکه؟؟

۵ پاسخ

ممکنه علائم دفع پروتیین باشه

منم نه فشار دارم نه دیابت ولی از ظهر یکی از پاهام ورم کرد

من سر پسرم خیییلی ورم کردم بخصوص پاهام دیگه آخرین هفته ها از ورم زیاد پاهام ی رنگ دیگه شدن ولی نه فشار داشتم نه دیابت بارداری هیچی نداشتم همیشه چک میکردم همه چی اوکی بود تا زایمان کردم ورمم خوابید

شرایط دکتر رفتن ندارم نیمدونم‌چکار کنم‌دستگاه فشار هم ندارم

فشارتو چک کو

سوال های مرتبط

مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد