۳۱هفته سونو وزن دادم دیگه سونویی ندارم!؟🧐

۴ پاسخ

۳۱ دادی یکم زود بود برا همین نزدیک زایمانت خم باید سنو بدی که وزن بچه چک کنن

وزن بچه چند بود؟من ۲۹ بودم بچه ۱۴۰۰ بود وزنش به نظرتون چطوره

من ۳۱ بود رفتم ولی دکترم گفت یدونه دیگه داری

من ۳۱ دادم یکی هم ۳۴ هفته دادم

سوال های مرتبط

مامان امید&هیراد مامان امید&هیراد ۸ ماهگی