خانما من دیروز سونو وزن دادم بعد از این دیگه چه سونویی داریم؟

۲ پاسخ

اگه نچرخیده باشه دوباره میفرستن

یه سونو هم ۳۷ هفته معمولا دکترا مینویسن، برای تعیین وضعیت نی نی و تاریخ زایمان

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان امید&هیراد مامان امید&هیراد ۸ ماهگی