من یه بنده خدایی دیدم میکشید
الان بچش هم مشکل کلیه داره هم کبد بنده خدا
مگه ادم چند بار باردار میشه تو کل عمرش که دستی دستی اینجوری یه طفل را مریض کنه
هشت ماه نکشیدم فکر میکنم کمترین کاری که یه مادر در حق بچش میکنه همین هست که مراقبش باشه وضعیفمه نه لطف در حق بچم
من قبل بارداری میکشیدم الان ایقد حساس شدم بخاطر سلامتی بچم بوش که میاد سریع یه چیز میگیرم جلو دماغ و دهنم
اره من
دختر خاله من همش قلیون کشید تو بارداری بچش بدنیا اومد مشکل پیدا کرد عملش کردن
والا من عروس عموم میکشید
چسبندگی شدید رحم پیدا کرد
جوری که حین سزارین خونریزی کرد رحمشو در اوردن
بچشم زور بدنیا اومد فکر کنم ۳۳ هفته بود از شدت چسبندگی پاره شد کیسه اب بچه
باید کسایی که میان خونت حتی براشون درس نکنی قلیون تا دل خودتم نخاد بوش هم برات مضره چه برسه بکشی شوهرت باید درکش برسه بگه زنم بارداره چاق نکنه واسه مهمونا
قبلا شوهرم هر روز میکشید منم باهاش میکشیدم از وقتی که فهمیدم باردارم دوتامونم گذاشتیم کنار و جمع کردیم به خاطر سلامتی بچه امون
والا فک نمیکنم عاقلانه باشه وگرنه خودم معتاد قلیونم بعد بارداری لب نزدم شیطونو لعنت کردم😂
من قبل بارداری خیلییی میکشیدم هرروز. ولی از لحظه ای که فهمیدم باردارم اصلا نکشیدم
من هم قلیون میوه ای میکشیدم قبل بارداری هم خوانسار از وقتی فهمیدم باردارم نکشیدم جدیدا پیارم افتاده رو بو قلیون قلیون که تموم میشه دود نداره میکشم فقط برای بو تنباکوش
مگ احمقیم اینکارو کنیم خاک تو سره کسی ک خدا دامنشو سبز کرده اونم داره کم لطفی میکنه به این لطف
من نکشیدم ولی شوهرم و بقیه ک میکشن پیشم دیگه نمیدونم اونم ن همیشه هفته ای یبار
من قبلا میکشیدم الان نه
توی ترک ام
میخام وقتی زاییدم خودمو خفه کنم با قلیون😂😂😐
ضرر داره نکن اصلا بخاطر ی تفریح مضر جون بچت بخطر ننداز
من قبل بارداری میکشیدم الان ۷ماهه لب نزدم
بچه گناه داره ☹️
اما بعدش پر قدرت ادامه میدم اگه شیر خودمو نخوره 😆
منم میکشیدم
ولی الان اصلا دلم نمیکشه اصلا
من نکشیدم اصلا
زندایی منم میکشید و اصلا رعایت نکرد
هم سر زایمانش نفس کم اورد هم اینکه بچش دو روز تو دستگاه بود
من میکشیدم پرتقال چیزی نشد 😂😐الان شیر میدم نکشیدم دیگه نمیدونم میشه تو شیر دهی یا نمیشه
نه عزیزم ۸ماهه نکشیدم
من ک نمیکشم بقیه خبر ندارم ولی دور اطرافم زیاد میکشن منم داخل دودا هستم ولی نمیکشم خودم
خطر داره
کلا دود ضرر داره برا جنین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.