۲۰ پاسخ

من شوهرم قبلا گاهی میکشید الان به خاطر من حتی اونم نمیکشه که دودش تو خونه نباشه

منم قبل بارداری زیاد می‌کشیدم الان اصلا نی نی گناه داره تا شیردهی هم داستان داره

وای منم خیلی دلم میخاد 😢 ولی ب خاطر بچه نمیتونم

من دقیقا همین برنامه رو سر سیگار دارم خداروشکر تنها نیسم پس😂😂😂😂😂

منم قبلا خیلی میکشیدم ولی سر حاملگیام نه چون گناه دارن🥲

من هر شب قلیون میکشیدم قبل بارداری از وقتی باردار شدم از بوش حالم بد میشه‌

من برنامم بعد زایمان بستنییییی ی عالمه باقلوا و کیک خیس
چقد بچ‌مثبتم

خوبه خیالم راحت شدد👍🏻

منم تا ترخیص شدم از بیمارستان اومدم خونه گفتم قیلون رو چاق کنید بعد از 9ماه کشیدم خیلی حال داد الآنم میکشم تحمل کن خواهرجان چیزی به اتمام 9ماه نمونده

مگه میشه ریهای بچه داغون میشه.. دختر عمه من تو بارداری قلیون میکشید.. پسرش اومد دنیا اسم وتنگی نفس گرفت.. الان ۱۳سالشه

من روزی دو بار قلیون بار میکردم میکشیدم ولی از زمانی که حامله شدم یه بارم نکشیدم دلم براش ضعف میره😩😂

جسارتا من اصلا این علاقه شدید به قلیون رو درک نمیکنم
چی داره آنقدر خوشتون میاد

من قبلا میکشیدم در حد رفع هوس ولی این سه ماه آخر چون ریه داره تشکیل میشه دیگه نمیکشم 😐

دلم خاس🥲😂🥺ولی بخاطر شیردهی نمیتونم تو بارداری ام نکشیدم 😕

منم قبل بارداری میکشیدم
الان تو جمع دوستام میکشن انقد دلم میخادددد که حد نداره
ولی نکشیدم تو این ۷ ماه به خاطر بچم

ببین من از الان ب همسرم میگم من از بیمارستان اومدم
قشنگ ی میزههه بزرگگگگگ مزه بچین با مخلفات میگهه خببب
میگم برام قلیونم قشنگ بزار بعد من برمم دیگ تلافی همه این شبا ک من دیدم شما لذت بردید میخوام خودمو تو عیش و نوش غرق کنم 😂😂😂😂

من چند باری کشیدم 😂

دختر عمه من زایمان کرد تو بیمارستان 🤣گفت براش قلیون بردیم رفت تو حیاط نشست کشید

من کشیدم تو بارداری

بعدشم شیر میدی نمیتونی بکشی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۳ ماهگی