خانما آغوشی توبیمارستان بدرد میخوره؟؟چیاببرم چی واجبه ؟

۹ پاسخ

برای برگشتن از بیمارستان خوبه
جایگزین خیلی خوبی برای کریر هست

اره خیلی خوبه حتما بگیر چون بچه اولش خیلی شل و وله

نوزاد واسه آغوشی هنوز خیلی کوچولو
آغوشی نبر
نوزاد یا تو کریر میزارن یا پتو پیچ میکنن
یکم بچه جون میگیره بعد میزارن تو آغوشی

بنظرم بدرد میخوره
بچه رو میزاری روش با همون حمل نقل میکنی دیگه نمیخواد هعی بچه اذیت بشه با گذاشتن و برداشتن
من که ورداشتم

تو بیمارستان بدرد نمیخوره چون بچه رو پتو پیج میارین خونه با اغوشی سخته همراه پتو

اره تو خونه هم خیلیی باید رو اون بگیرینش حتما

ارع بچه رو میزارن تو آغوشی میارن خونع دیگ

بعید میدونم اغوشی بدرد بیمارستان بخوره

موقع برگشت از بیمارستان بچه رو میذاری توش میاین دیگه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا😘... مامان ایلیا😘... روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه 💙 مامان معجزه 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی