خانما نظرتون در مورد آغوشی چیه بگیرم بدرد بخور هست

تصویر
۱۲ پاسخ

نههه
بنظرم فقط بدرد پیاده روی طولانی مثل بازار گردی وکوه ودشت میخوره
اونم بابا ببنده
وگرنه که نه

اصلا به درد نمیخوره موقع بچه اول خریدم بلا استفاده مونده

فشار رو کمر و گردن زیاد میاره

من که گرفتم فکر میکنم جایی که کالسکه جاش نباشه ببری این خیلی به کاره

اگر اهل بیرون رفتن هستید بخر
تا شش هفت ماهگی خیلی ب درد میخوره
من ک داشتم واقعا خوب بود

والا منکه میگم نه

من قبلا گرفتم ولی بدردم نخورد

کالسکه خیلی بهتر از اغوشیه

منم سر بچه اولم خریدم واقعا خوبه تا کوچولوعه قشنگ میشه بزاریش داخلش بری خرید یا پدربزرگ بچه من قشنگ می‌بست می‌رفتیم بیرون خسته هم نمیشد

برند اینفتینو خیلی خوبه

واسه مردا خوبه.سرشونه و کمر ما خانوما تحمل آغوشی نداره

بنظرم خیلی خوبه ولی الان چون گردن نمیگیره بچه من نگرفتم یبارگی وقتی گردن گرفت بعدش میخرم برای ۳ ۴ ماهگی به بعدش

سوال های مرتبط

مامان هایلین🐣🍼💖👑 مامان هایلین🐣🍼💖👑 ۴ ماهگی
مامان گل پسری و دخملی مامان گل پسری و دخملی ۴ ماهگی
مامان مامان نارنج مامان مامان نارنج ۸ ماهگی