سلام خانما نظرتون در مورد اسم نجوا چیه

۵ پاسخ

میشه پیام بدین بهم چند تا سوال دارم ممنون میشم

همیشه دوس داشتم اسم دخترم توو طبیعت باشه مث دریا گندم برکه...

اسم دختر خییییلی تنوع داره اما بیشتر شون چرت و پرته...
منکه بین مهوا و پناه موندم
اکثرا میگن پناه
شوهرمم میگه پناه

نمیدونم چی بزارم هیچ اسمی به دلم نمیشینه اسم ترنم هم من دوست دارم ولی شوهرم میگه نه

خوب نیس من خوشم نمیاد

سوال های مرتبط

مامان هایلین🐣🍼💖👑 مامان هایلین🐣🍼💖👑 ۴ ماهگی
مامان مامان نارنج مامان مامان نارنج ۸ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۵ ماهگی
مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۵ ماهگی
مامان ماهـــدخت مامان ماهـــدخت ۸ ماهگی