میشه پیام بدین بهم چند تا سوال دارم ممنون میشم
همیشه دوس داشتم اسم دخترم توو طبیعت باشه مث دریا گندم برکه...
اسم دختر خییییلی تنوع داره اما بیشتر شون چرت و پرته...
منکه بین مهوا و پناه موندم
اکثرا میگن پناه
شوهرمم میگه پناه
نمیدونم چی بزارم هیچ اسمی به دلم نمیشینه اسم ترنم هم من دوست دارم ولی شوهرم میگه نه
خوب نیس من خوشم نمیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.