خانما نظرتون در مورد اسم هامین- ویهان چیه ؟

۴ پاسخ

ویهان خیلی قشنگه

ویهان بهتر از هامینه ب نظر من
چون منم رو هامین فکر کردم ک شاهان انتخاب کردم برا پسر دومم

وای منم تو اسم ویهان،آیهان،هامین و بهامین گیر کردم

من خودم اسم هامین خیلی دوست دارم

سوال های مرتبط

مامان دو دلبر🥹😍 مامان دو دلبر🥹😍 ۱۱ ماهگی
مامان هایلین🐣🍼💖👑 مامان هایلین🐣🍼💖👑 ۴ ماهگی
مامان گل پسری و دخملی مامان گل پسری و دخملی ۴ ماهگی
مامان مامان نارنج مامان مامان نارنج ۸ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۵ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی