۸ پاسخ

من ک‌نصف عمرم تو دشویی و راه دشویی گذشت چ باردار چ خالی

منم نینیم دختره کلن تکرار ادرار زیاد دارم دیگه از دسشویی متنفرم از بس رفتم

خوراکی های طبع سرد سعی کن کم بخوری ببین بهتر نمیشی ؟

نی نی تون چیه عزیزم ؟‌

من از توالت میام هنوز پامو نزاشتم بیرون باز برمیگردم تو😑

اره منم اینجوریم قبل خواب چند بار میرم باز تو خواب پا میشم میرم چند بار

من همون لحظه میام بیرون دوباره دارم
نینی بریچ نیست؟

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری