۵ پاسخ

والا من برا خودمون که درست میکنم میدم اینم میخوره خیلی ام دوست داره
فقط ی سوااال چرا بعضی وقتا ماکارونیم له میشه می‌خوام خوشمزه و جدا جدا باشه ولی نمیشهههع

من از ۸ ماهگی‌میدا‌دم
ولی کم
مثل کته میزارم بپزه
دیگه ابکش نمیکنم

بجا رب گوجه رنده میکنم ، نمک و فلفل نمی‌زنم ، بجای سویا گوشت چرخ کرده و عدس میریزم ، با روغن زیتون درست میکنم ، شبیه کته دم میدم که کامل له بشه

من از ۷ ماه دادم
بده موردی نداره. هموتجور ک واسه خودتون درست میکنی

من شروع کردم میدم

سوال های مرتبط