والا من برا خودمون که درست میکنم میدم اینم میخوره خیلی ام دوست داره
فقط ی سوااال چرا بعضی وقتا ماکارونیم له میشه میخوام خوشمزه و جدا جدا باشه ولی نمیشهههع
من از ۸ ماهگیمیدادم
ولی کم
مثل کته میزارم بپزه
دیگه ابکش نمیکنم
بجا رب گوجه رنده میکنم ، نمک و فلفل نمیزنم ، بجای سویا گوشت چرخ کرده و عدس میریزم ، با روغن زیتون درست میکنم ، شبیه کته دم میدم که کامل له بشه
من از ۷ ماه دادم
بده موردی نداره. هموتجور ک واسه خودتون درست میکنی
من شروع کردم میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.