اندازه شکر به نسبت مواد زیاد باشه پف کیکت میخابه
ایندفه مقدار شکرت رو کمتر بریز ببین چقدربهترمیشه
عزیزم اول اینکه مواداولیه رو بذار هم دمای اتاق بشه مثلا تخم مرغ یا شیر میخوای بزنی از یخچال مستقیم نریز بذار به دمای اتاق برسه بعد اینکه همه مواد رو در یه جهت هم بزن اینجوری بهتر پف میکنه آرد و بکینگ پودر رو باهم الک کن حتما ۳تا۴بار تخم مرغ هم سفیدها و زرده رو جدا کن هم بزن در فر هم تا آخر پخت سعی کن باز نکنی اینجوری یه کیک پف دار قشنگ داری
جون دلم مامان اهوࢪا
من اول ۳ تا تخم مرغ با یه لیوان شکر خوب با همزن برقی میزنم ک کرمی رنگو کشدار بشه بعد نصف لیوان روغن میریزم هم میزنم بعد نصف لیوان شیر زیاد نه دقیق نصف لیوان شیر بعد هم میزنم....بعد دو لیوان آرد الک شده و ۸ قاشق غذاخوری آرد میریزم...با وانیل یکم چایخوری و بگین پودر ۱ قاشق چای خوری یکوچولو بیشتر....بعد هم بزن قشنگ مخلوط ک شد...قالبت چرب کن من روش سیب و دارچین میریزم
....کنجد
بعضی وقتا هویج رنده شدع
بعضی وقتا کشمش گردو
ببین پفش عالی میشه برش ک میزنی همه میگن چقد پف داره چقد خوشمزس....شوهره من انقد دوسداره تموم میشه ناراحت میشه😂 با شیرو چایی میخوریم ما بی نهایت عالیه
من همیشه کیکام عالی میشد این سری پف کرد پفش خوابید چون شکرش ریاد بود بیکینگ پودرم زیاد زدع بودم
بعد پخت یهو از فر درش نیار
من سفیده جدا مبکنم با یه قاشق شکر خوب هم میزنم ک از ظرف نریزه بعد زرده رو قاطی میکنم مخلوط شد شیکر و روغن و شیر میریزم بعد اونا هم مخلوط شد بعدش ارد و کم کم قاطی میکنن با لیستک دورانی به یک جهت هم میزنم
به بگینگ پودرت خیلی ربط داره ک مارکش خوب باشه من گلها استفاده میکنم خیلی خوبه
و اینکه اردو بکینگ پودرو سه بار الک کن
تخم مرغم خیلی بزن با هم زن
**پفش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.