من سزارین تحمل درد ومعاینه مرتب وصبر کردن برای طبیعی راندارم
من هیچی نمیگم برو تایپیک سومی منو ببین پیامای مامان خداداد و مامان طهورا رو بخون بعد خودت انتخاب کن سز میخوای یا طبیعی
بستگی داره من طبیعی راضی بودم بعد شش ساعت پسرم دنیا اومدکلا یک ساعت دردش خیلی شدید بودالبته تحمل دردم زیاده اما خواهرشوهزم کلی در کشید نیومد آخر سز شد باید لگنت خوب باشه نفس عمیق بکشی ورزش و پیاده روی داشته باشی البته من برا پسرم اصلا ورزش و پیاده روی نکرده بودم ولی نفس عمیق کشیدم وجیغ نزدم خوب بود
هردو عوارض خودشو داره بلاخره باتوکل ب خدا باید زایمان کنی چ طبیعی چ سزارین
البته ناگفته نماند طبیعی درد میکشی بعدش راحتی و سریع میتونی کاراتو انجام بدی،ولی سزارین بعد عمل دردت شروع میشه
سزارین
سزارین سزارین سزارین من دیشب هر دوتا شو تجربه کردم تایپیک مو ببین
طبیعی عالیه
هرکدوم دردای خودشو داره البته بدنا هم فرق داره یکی لنگش خوبه یکی نیس
ولی بنظر من سزارین بهتره با اینکه خودم طبیعی بودم
طبیعی
فتوسنتز🤣🤍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.