مامانا سزارین خوبه یا طبیعی؟

۱۷ پاسخ

وای سزارین هم خیلی سخته ولی بازم سزارین انتخاب میکنم

سزارین

طبیعی
چون معتقدم چیزی که فیزیولوژیک بدن منه خدا قرار داده بهتر از هر چیز مصنوعیه
حالا واقعا فرق داره؟ اره داره
تو سزارین نوزاد اولین سیلی زندگیشو میخوره اولین استرس شدید...
نشستی تو جای گرمو نرمت یهو درو وا کنت بکشنت بیرون، دیگه خبری از صدای قلب مادرت نیست از دمای بالا اومدی تو دمای خیلی پایین و سرد
تو طبیعی نوزاد خودش تلاش میکنه بیاد بیرون براش آمادست همراه مادر داره تقلا میکنه بماند تقلای نوزاد باعث میشه محکم تر باشه تا سزارینی
پس تو طبیعی نوزاد اگاهه به تولد
تو سزارین خیر.
تو طبیعی برای منی ک خودم میخوام شیر بدم این مهمه اون فشار و زور سینه هام رو فعال و اماده شیر دهی میکنی همه چیز داره طبق برنامه خدا پیش میره...(:
نه که سزارین شم بچمو ببرن منو تازه بخیه بزنن
تو طبیعی زود کارم تموم میشه زودتر به بچم میرسم
تو طبیعی بلند میشم بی ترس از بخیه میشینم و شیرش میدم!
طبیعی برای جلوگیری از سرطان دهانه رحم خیلی مفیده ـ
اون فشار و زود زدن تو طبیعی بعدش هورمون اندورفین تو بدنم میاره که حس ارامش زیاده بعد درد یه حس خوب خواب الودگی، همونجا دردام به حد قابل توجهی کم و من اروم میشم
و در اخر من تجربه عمل شکم رو دارم هیچ مایل نیستم باز بیوفتم یجا بقیه کارامو کنن
تازه اون موقع من سوند نذاشتم با کمک دیگران میرفتم سرویس تو سزارین سوند میذارن من ازش فراریم

من سزارین بودم
هیچ دردی نکشیدم تا الان که ۵ روز گذشته
راحت هم بعدش از جام بلند شدم کارامو میکنم
یعنی در حد یه پریودی هم درد نداشتم

طبیعی خیلی راحت تره زایمان من همش نیم ساعت هم نشد الان 3روزه ازش میگذره اینگاراصلازایمان نکردم راحتم😍
هم تختیای من سزارین بودن باچه دردسرایی بلندمیشدن جیغ میزدن همشون میگفتن خوشبحالت طبیعی بودی

سزارین.... بیمارستان بودم کسایی که طبیعی بودن انقدر درد می‌کشیدن و جیغ میزدن از درد آدم می‌ترسید اصلا.... سزارین هم درد داره ولی به حدی نیست که انقدر جیغ بزنی قابل کنترله

طبیعی

بنظرم طبیعی خودم دوتا زایمانم طبیعی بود درداش اصلا یادم نیست همش دو سه ساعته

سزارین

من انتخابم برای خودم طبیعی

سزارین عالی بود

وحشت از طبیعی دارم
سزارین انتخاب کردم

منکه میرم سزارین

طبیعی عوارضش کمتره بعد زایمان طبیعی یکی یا دو روز بعدش میتونی خودتت کاراتو انجام بدی
اونایی که سزارین انتخاب میکنن که درد زایمان رو نکشن

سزارین

سزارین بودم عالی بود

نمی‌دونم

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان ۵ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان نیهاد مامان نیهاد ۸ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان شاهان💙👶🏻 مامان شاهان💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا هفته سی‌وسوم بارداری