عزیزم هر کسی با توجه به میل و تجربه خودش بهت توصیه میکنه
اگر بدنت امادگی داره و لگنت خوبه طبیعی
اگر نه سزارین
هر کدوم سختیای خودش رو داره بعدشم همه مثل همدیگه نیستن
به نظر من با توجه به شرایط بدن خودت و تشخیص پزشکت تصمیم گیری کن نه نظرات بقیه
طبیعی من دو بار سزارین شدم پشیمونم. خیلی عوارض داره
اسمش طبیعیه
یعنی طبیعت بدن
هرکدوم بدی و خوبی خودش داره ولی من سزارینی هستم
عزیز شرایطش و داری پول اختیاریشو اگه داری سزارین....اگه هزینش سنگینه و دکتر تشخیص داد طبیعی همون طبیعی بیار...واقعا اونقدا هم ک دیگه وحشتناک نیست طبیعی
من خیلی دوس داشتم طبیعی زایمان کنم ، اما خیلی تاپیک خوندم اینجا و از کسایی که طبیعی زایمان کرده بودم پرسیدم به این نتیجه رسیدم که صددرصد سزارین کنم
انتخابم سزارین با اسپاینال
سزارین
خوبی و بدی مطلق وجود نداره ولی من سزارین میکنم
هیچکدوم
هرکسی نظری داره
ولی خود علمپزشکی میگه زایمان طبیعی
چون سزارین درواقع جراحی محسوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.