عزیزان زایمان طبیعی خوبه یا سزارین

۱۱ پاسخ

عزیزم هر کسی با توجه به میل و تجربه خودش بهت توصیه میکنه
اگر بدنت امادگی داره و لگنت خوبه طبیعی
اگر نه سزارین

هر کدوم سختیای خودش رو داره بعدشم همه مثل همدیگه نیستن
به نظر من با توجه به شرایط بدن خودت و تشخیص پزشکت تصمیم گیری کن نه نظرات بقیه

طبیعی من دو بار سزارین شدم پشیمونم. خیلی عوارض داره

اسمش طبیعیه
یعنی طبیعت بدن

هرکدوم بدی و خوبی خودش داره ولی من سزارینی هستم

عزیز شرایطش و داری پول اختیاریشو اگه داری سزارین....اگه هزینش سنگینه و دکتر تشخیص داد طبیعی همون طبیعی بیار...واقعا اونقدا هم ک دیگه وحشتناک نیست طبیعی

من خیلی دوس داشتم طبیعی زایمان کنم ، اما خیلی تاپیک خوندم اینجا و از کسایی که طبیعی زایمان کرده بودم پرسیدم به این نتیجه رسیدم که صددرصد سزارین کنم
انتخابم سزارین با اسپاینال

سزارین

خوبی و بدی مطلق وجود نداره ولی من سزارین میکنم

هیچکدوم

هرکسی نظری داره
ولی خود علم‌پزشکی میگه زایمان طبیعی
چون سزارین درواقع جراحی محسوب میشه

سوال های مرتبط

مامان ایلیاکوچولو👦🏻 مامان ایلیاکوچولو👦🏻 ۱۳ ماهگی