من سزارین بودم خیلی خیلی راضیم
سزارین
صددرصد سزارین
صددرصد سزارین 👌
سزارین صد
من طبیعی بودم ولی بنظرم سزارین خیلیییی بهتره
تا ابد سزارین
من نظرم طبیعی هست هر کسی نظرش متفاوته
بستگی به بدنت داره 90 درصد اونایی ک سز کردن میگن بده 90 درصد اوناییم ک طبیعی هستن میگن بده
در هر صورت انشالله هر چیزی ک خیر و صلاح هست براتون رقم بخوره
من طبیعی بودم ولی پیشنهادم سزارینه
من هم سزارین شدم هم طبیعی .. هرکدوم ی جور اذیت داره ولی خب سزارین راحت تره
من سزارین بودم عالی بود از طبیعی ها هم سر حال تر بودم تو ببمارستان و اذیت نشدم زیاد
طبیعی بدون شک
طبیعی با اپیدورال عالیه
من طبیعی بودم عالی بود
هيچكدوم🚶🏻♀️🚬
طبیعی با اپیدورال
من سزارین کردم عملش خیلی راحته یکم بعدش درد داری و باید مراقبت کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.