طبیعی خوبه یا سزارین؟؟

۱۷ پاسخ

من سزارین بودم خیلی خیلی راضیم

سزارین

صددرصد سزارین

صددرصد سزارین 👌

سزارین صد

من طبیعی بودم ولی بنظرم سزارین خیلیییی بهتره

تا ابد سزارین

من نظرم طبیعی هست هر کسی نظرش متفاوته
بستگی به بدنت داره 90 درصد اونایی ک سز کردن میگن بده 90 درصد اوناییم ک طبیعی هستن میگن بده
در هر صورت انشالله هر چیزی ک خیر و صلاح هست براتون رقم بخوره

من طبیعی بودم ولی پیشنهادم سزارینه

من هم سزارین شدم هم طبیعی .. هرکدوم ی جور اذیت داره ولی خب سزارین راحت تره

من سزارین بودم عالی بود از طبیعی ها هم سر حال تر بودم تو ببمارستان و اذیت نشدم زیاد

طبیعی بدون شک

طبیعی با اپیدورال عالیه

من طبیعی بودم عالی بود

هيچكدوم🚶🏻‍♀️🚬

طبیعی با اپیدورال

من سزارین کردم عملش خیلی راحته یکم بعدش درد داری و باید مراقبت کنی

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان ۵ ماهگی
مامان نیهاد مامان نیهاد ۸ ماهگی
مامان آوات مامان آوات ۲ ماهگی
مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان شاهان💙👶🏻 مامان شاهان💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیاکوچولو👦🏻 مامان ایلیاکوچولو👦🏻 ۱۳ ماهگی
مامان مامان امیر رضا مامان مامان امیر رضا ۵ ماهگی