میخام بچمو از شیر سینم بگیرم ایده بدین

۵ پاسخ

فعلا زود از نظر من ولی میتونی وعده هاشو کم کمتر کنی چون یهویی قطع کنی خیلی سخت براش

ولی منم میخواج یکی دوماه دیگ بگیرم ولی دختزم خیلی وابستست

یهویی قطع که ولی چند شب اول سعی کن کمکی داشته باشی

بمن بگووووو

زوده .

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ سالگی
مامان پارسین و داتیس مامان پارسین و داتیس ۲ ماهگی