۴ پاسخ

دکتر به من گفت تا سکسال کافیه بعد از یکسال هیچ ارزش غذایی نداره و فقط وابستگی ایجاد میکنه

خیلی زوده ...

عزیزم هنوز بدنش ب شیر نیاز داره اگ دیگ نمیتونی شیرخودتو بدی کم کم ب شزرخشک عادتش بده ک حداقل هر موقع ازش گرفتی روزی یکی دوبار شیرخشک بخوره

چرا انقد زود

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۷ ماهگی