۵ پاسخ

وای نگوو

فک کنم تا یکی دوماه میشه داد بعد از اونم دیگه بزرگ شده شیر پاستوریزه بده

فکر نکنم مشکلی باشه تا شش ماه دیگه
بازم بپرس از دکتر

مراقبت میکردی

خودت میخوای ؟

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۷ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۲ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۷ ماهگی