۲۰ پاسخ

اگر تا ۲۵هفتع اینجاها هم حس نکردی اصلا نگران نباش😘

من دقیقا ۲۲ هفته

من الان دو سه روزه ک حسش میکنم اونم وقتی ک دراز کشیدم متوجه حرکاتش میشم و شکمم تکون میخوره😍🥰واقعا بهترین حس دنیاست .کلا سرگرمم این دو سه روز باهاش😁💋

من یه چیزی مثل نبض متوجه میشم

من تازه حباب ترکیدن و نبض دونه دونه با فاصله میفهمم ولی حرکت نه

من از نه هفته حس میکنم. یه عده الان میان میگن اینقدر زود نمیشه دل و رودت بوده!! اتفاقا دل و رودم نبوده و نینی بوده، بهم ثابت شده که میگم از نه هفته ماشاءالله بچم فعال بود😁😊

منم قدامی هستم هنوز چیز واضحی حس نکردم

من از ۱۵ هفته خیلی کم حس کردم در حد نبض خیلی کوچولو از هفته ۱۸واضح تر شده تا الان که داره ملق میزنه هرثانیه

من 16هفته نبض بود از 19هفته هم کلا متوجه شدم

توقع لگد محکم نداشتع باش منم جفتم قدامیه در حد ی حرکت ریز حس میکردم فک کنم ۲۳ اینجاها بودم
دیگ الان ماشالا شبا و صبا خوب ول میخورع 😍🤭

من خودمم شکم دارم قدامی هم هست بچه
ولی دراز میکشم کامل میفهمم
الانم چن‌ روزه دارم غذا میخورم کامل تکون خوردناشو میفهمم

من تازه چند روزه دارم حس میکنم

من اخرای ۲۲ هفته متوجه شدم دکترم گفت تا ۲۴ هفته هم ممکنه طول بکشه

من از 17 هفته می‌فهمیدم

من چند روزیه در حد ترکیدن حباب و خزیدن مثل ماهی حس میکنم

من از ۲۴ هفته حس کردم عزیزم 🥲♥️

من الان یه ۱۰ روز میشه حسش میکنم

عه... چقد باید انتظار بکشین🥲 من خلفی بود۱۹ هفته حس کردم

سلام دقیقا منم

من ۲۳هفته متوجه شدم

سوال های مرتبط

مامان پسرکم و تو دلی مامان پسرکم و تو دلی هفته بیست‌ونهم بارداری